√ерб экономической безопасности. јвт.св. от 4.04.2002 г. є5471. √ерб економiчноњ безпеки. јвт.св. вiд 4.04.2002 р. є5471.Ё ќЌќћ»„≈— јя Ѕ≈«ќѕј—Ќќ—“№ - ≈ ќЌќћ≤„Ќј Ѕ≈«ѕ≈ ј

1.3.5.1.1. јлгоритм роботи

1. –озробка Їдиноњ системи взаЇмостосунк≥в та взаЇмозв'¤зк≥в ус≥х об'Їкт≥в (включаючи себе).
2. –озробка портрет≥в психоповед≥нки об'Їкт≥в середовища ≥снуванн¤.
3. ¬становленн¤ та систематизац≥¤ зв'¤зк≥в м≥ж згаданими об'Їктами.
4. ¬и¤вленн¤ основних та допом≥жних модус≥в ус≥х об'Їкт≥в.
5. ¬изначенн¤ потенц≥йних конфл≥кт≥в, стад≥њ њх розвитку, можливост≥ та засоб≥в загостренн¤ або гамуванн¤.
6. –озробка стратег≥њ ≥ тактики повед≥нки у середовищ≥ ≥снуванн¤.
7. “ренаж та засоби в≥дпрацюванн¤ потр≥бноњ повед≥нки.
8. ѕ≥дготовка до управл≥нн¤ ситуац≥Їю: проведенн¤ разових, пер≥одичних та пост≥йних д≥¤нь; досл≥дженн¤ результат≥в ≥ корегуванн¤ тактичноњ та стратег≥чноњ програм повед≥нки.
9. ”правл≥нн¤ ситуац≥Їю за допомогою системи посиленн¤ чи послабленн¤ загострень потенц≥йних м≥жособист≥сних конфл≥кт≥в.
10. ¬икористанн¤ зазначеного управл≥нн¤ задл¤ дос¤гненн¤ тактичних ≥ стратег≥чних ц≥лей аж до знищенн¤ (самознищенн¤) об'Їкт≥в середовища ≥снуванн¤. ќдним з чинник≥в, ¤кий спри¤Ї виникненню ситуац≥њ ворожост≥ Ї аном≥¤ сусп≥льства, тобто У...такий стан сусп≥льства, у ¤кому пом≥тна частина його член≥в, знаючи про ≥снуванн¤ обов'¤зкових дл¤ них моральних норм, ставитьс¤ до њх додержанн¤ негативно чи байдужеФ /72/.

Ќаприк≥нц≥ сл≥д зазначити, що наведена методика слушна дл¤ управл≥нн¤ людиною на робот≥ (служб≥), у родин≥ чи на в≥дпочинку.

ƒов≥дка. ¬ ”крањн≥ Ї досв≥д управл≥нн¤ людиною та угрупованн¤ми, хоча ним ≥ не можна пишатис¤. «наний фах≥вець ц≥Їњ справи, вчений к≥бернетик ё. ј.  ривоногов, використовуючи напрацюванн¤ в управл≥нн≥ людиною, створив УЅ≥ле братерствоФ ≥ залучив до нього багато тис¤ч молодих людей, що заради служ≥нн¤ Їдиному богов≥ на земл≥ (ё.  ривоногову), покинули родини, в≥ддали усе своЇ майно УЅратерствуФ, припинили будь-¤к≥ д≥њ, корисн≥ держав≥ ≥ люд¤м. јпофеозом њхньоњ д≥¤льност≥ було безглузде захопленн¤ —оф≥йськоњ церкви у  иЇв≥. Ќасл≥дки - три кер≥вника УЅратерстваФ опинились за гратами, ≥нш≥ Ув≥рн≥Ф залишились з травмами псих≥ки та духовноњ складовоњ. ѕроте,треба надати належне й ё.  ривоногову, ¤к людин≥, що зробила значний внесок у науку про управл≥нн¤ людиною та про складну б≥оенергетичну систему УлюдинаФ /73/. ∆одним чином не под≥л¤ючи ц≥ погл¤ди, мету та методи п≥дпор¤дкуванн¤ людини задл¤ дос¤гненн¤ власноњ егоњстичноњ мети, не можемо про≥гнорувати його знах≥дки. «окрема те, що в≥н надав дл¤ розрахунк≥в потужност≥ б≥оакумул¤тора людини та пошук≥в њњ формал≥зованого в≥дбитт¤ у попередньому встановленн≥ стат≥ дитини, ¤ка може бути народженою у майбутньому. “ому наводимо механ≥зм цих розрахунк≥в та певн≥ теоретичн≥ засади ≥ практичн≥ результати (математичний апарат), ¤ких в≥н дос¤г.„астково наводимо ц≥ дос¤гненн¤ ≥ нагадуЇмо песим≥стам, що жодним чином не закликаЇмо до використанн¤ ус≥х ≥ншихздобутк≥в ё. ј.  ривоногова, але вважаЇмо слушним те, що ≥де дал≥. ’то ж не вол≥Ї в≥рити або не в≥рить у слушн≥сть наведеного, хай перев≥рить наданий математичний апарат за даними власноњ родини.

1.3.5.1.2. Ѕ≥оритм≥чн≥ цикли та б≥оритм≥чн≥сть людини

(√≥потетичний метод)
 
...житт¤ та здоров'¤ людини знаходитьс¤ у певн≥й залежност≥ в≥д моменту народженн¤...косм≥чн≥ випром≥нюванн¤, що в≥дбувалис¤ у цю конкретну мить, разом з генами предк≥в, закладають у орган≥зм новонародженого певну програму наступного житт¤. “ак активно вони впливають, напевно, тому, що п≥д час по¤ви немовл¤ на св≥т його електромагн≥тне поле ще не встигаЇ набути потр≥бноњ форми та потужност≥. ≤ ще дуже слабий орган≥зм поза звичноњ утроби матер≥ не захищений в≥д грав≥тац≥йних та ≥нших д≥¤нь зовн≥шнього середовища. јле отримуЇ неповторну в≥дм≥тину природи, що в≥др≥зн¤Їтьс¤ щодо будь-¤кого ≥ншого моменту пост≥йною зм≥ною структури косм≥чного св≥ту, хоча через визначений час т≥ ж цикли в останньому повторюютьс¤. «в'¤зок м≥ж повед≥нкою, здоров'¤м, особлив≥стю д≥¤льност≥ та датою народженн¤ визначаЇ ≥ сучасна л≥тература. ” р¤д≥ в≥домих роб≥т в≥тчизн¤них вчених розгл¤нут≥ аспекти та теоретичн≥ засади визначенн¤ б≥оритм≥чних потенц≥ал≥в людини, прогнозуванн¤ видатних дос¤гнень, методи визначенн¤ межовоњ потужност≥ орган≥зму на той чи ≥нший пер≥од житт¤ та т. ≥н...ќдним з важливих питань досл≥дженн¤ потенц≥альних б≥оритм≥чних можливостей Ї вивченн¤ зм≥н б≥оритм≥чних цикл≥в прот¤гом дн¤, м≥с¤ц¤, року, всього житт¤. “ут значний ≥нтерес становить метод визначенн¤ ≥ндив≥дуальноњ програми (циклограми) розвитку, що в≥дбиваЇ б≥оенергетичн≥ потенц≥али особистост≥ ¤к б≥оакумул¤тора у процес≥ њњ ц≥леспр¤мованого розвитку прот¤гом усього ≥снуванн¤ (по роках). ¬раховуючи, щоосновн≥ можливост≥ орган≥зму ¤кби наперед написан≥ ≥ндив≥дуальною програмою розвитку, закодованою у генах, в ¤кост≥ базовоњ основи методу використан≥ вих≥дн≥ параметри: р≥к, число, м≥с¤ць народженн¤. ” результат≥ простоњ арифметичноњ обробки цих даних за певним алгоритмом можна одержати к≥льк≥сну та ¤к≥сну оц≥нки (передбачувану потужн≥сть) б≥оенергетичного р≥вн¤ ≥ндив≥дуального б≥оакумул¤тора. ¬аговий коеф≥ц≥Їнт - –еф≥ виступаЇ показником емоц≥йних, ф≥зичних, ≥нтелектуальних можливостей. –езультуючим числом, що в≥дбиваЇ коеф≥ц≥Їнт б≥оенергетичного наповненн¤  еф≥, Ї число з шести або с≥ми цифр, в≥дпов≥дно шести або семизначному циклу еволюц≥њ орган≥зму “ц (у сенс≥ под≥й ¤вищ, особливостей, що повторюютьс¤). ¬они маютьм≥сце у житт≥ конкретноњ особистост≥ зг≥дно з њњ ≥ндив≥дуальною програмою, у ¤к≥йсь м≥р≥ повторюючись, напевно, прот¤гом кожного притаманного ≥ндив≥ду шести або семизначного циклу розвитку. –озгл¤немо принцип побудови таких циклограм дл¤ родини з трьох ос≥б. ƒата народженн¤ чолов≥ка - 15 травн¤ 1941 року, дружини - 14 грудн¤ 1945 року, дитини - 8 кв≥тн¤ 1967 року. ѕозначимо особи в≥дпов≥дно Ѕќ-1, Ѕќ-2, Ѕќ-3 та визначимо ≥ндив≥дуальн≥ коеф≥ц≥Їнтиб≥оенергетичного р≥вн¤ (–еф≥). ƒл¤ Ѕќ-1 перемножуЇмо 1941 (р≥к народженн¤) на 0515, де 05 - м≥с¤ць, 15 - день народженн¤. ќдержалишестизначне число 999615, щов≥дбиваЇ одночасно д≥¤льн≥сть циклу розвитку такого суб'Їкту (“ц1=6 рок≥в). ƒл¤ особн≥в Ѕќ-2 та Ѕќ-3 результуюче значенн¤ коеф≥ц≥Їнту б≥оенергетичного потенц≥алу визначаютьс¤ за тим же алгоритмом ≥ становл¤ть в≥дпов≥дн≥ числа 2362444 та 1589336, що в≥дбивають семир≥чний цикл розвитку (“ц2, “ц3= 7 рок≥в). ѕри цьому у числових результатах, отриманих дл¤ зазначених трьох особн≥в попул¤ц≥њ, кожне наступне одне за ≥ншим число ≥ндив≥дуальних цикл≥в розвитку вт≥люЇ певний б≥оенергетичний потенц≥ал (у в≥дносних одиниц¤х). “ак, дл¤ особн≥ чолов≥чоњ стат≥ Ѕќ-1 (з циклом=6 рок≥в) у перший, другий та трет≥й роки циклу б≥оенергетичного наповненн¤ складаЇ в≥дпов≥дно - дев'¤ть, у четвертий - ш≥сть, п'¤тий - один, у шостий - п'¤ть б≥оенергетичних одиниць (нагадаЇмо, у ¤кост≥одиниц≥ вим≥ру потужност≥ орган≥зму використовуютьс¤ Уб≥ониФ). “ак≥ характерн≥ залежност≥ можна в≥добразити граф≥чно. Ќа горизонтальн≥й ос≥ посл≥довно в≥дкладають цифри, що в≥дпов≥дають номеру розр¤ду циклу (1,2,...,6 або 7) даного ≥ндив≥да, а на вертикальн≥й - числов≥ значенн¤ потенц≥алу б≥оенергетичного наповненн¤, що в≥дпов≥дають кожному наступному за пор¤дком номеру розр¤ду (див. –ис. 1. 4.). ѕлощина (S)будь-¤кого елементу циклограми (на рис. 1. 4. - заштрихован≥ побудови дл¤ особн≥ Ѕќ-1; це S1...S6) у р≥зн≥ роки розр¤ди циклу розвитку в≥дбивають р≥зн≥ потужност≥ б≥оенергетичних можливостей ≥ндив≥да. «а по-розр¤дним пор≥вн¤нн¤м потужност≥ дл¤ трьох особн≥в, що досл≥джуютьс¤, з'¤совуЇтьс¤ б≥льш сильна особист≥сть (емоц≥йно, ф≥зично, ≥нтелектуально) на той чи ≥нший р≥к. “ак особень Ѕќ-1 (див. –ис. 1. 4.) набагато сильн≥ша за ≥нших член≥в родини у ц≥лому, однак в окрем≥ роки њњ б≥оенергетичний потенц≥ал та потужн≥сть дещо слабш≥, н≥ж у них. Ѕ≥льша площина характеризуЇ ≥ б≥льш високу потужн≥сть, тобто б≥оенергетику такоњ особистост≥, а високий б≥оенергетичний потенц≥ал - УсплескиФ б≥оенергетичних можливостей за одиницю часу на даному ≥нтервал≥.

Ћюди, у котрих менше перепад≥в, що характеризують значенн¤ коеф≥ц≥Їнта б≥оенергетичного наповненн¤ прот¤гом циклу, можуть, напевно, вести б≥льш вр≥вноважений спос≥б житт¤, менше страждати, оск≥льки њх орган≥зм впевнен≥ше встигаЇ перебудуватис¤ (адаптуватись) п≥д д≥Їю перевантажень.” пер≥оди житт¤, що характеризуютьс¤ низьким потенц≥алом б≥оенергетичного наповненн¤ (а особливо, нульовим), такому ≥ндив≥дов≥, мабуть, сл≥д перейти до б≥льш пом≥рного способу житт¤, перечекати поки мине час Успад≥вФ потенц≥алу б≥оенергетики. ¬важаЇмо, що особи з високими та стаб≥льними показниками, здатн≥ б≥льш ц≥леспр¤мовано розвиватис¤ та з усп≥хом реал≥зовувати зд≥бност≥ та плани, н≥ж т≥, у кого б≥оенергетичн≥ характеристики знижен≥. ƒл¤ зручност≥ оц≥нки ¤кост≥ розрахунку, наведеного на циклограм≥ (–ис. 1.4.), зазвичай будують допом≥жн≥ таблиц≥ (тип ≤≤ - дл¤ шестирозр¤дного та тип ≤≤≤ - дл¤ семи розр¤дного результуючого числа “ц в≥дпов≥дного ≥ндив≥да).

“аблиц¤ 1.2.

“ип ≤≤
0 1 2 3 4 5 6
13 рок≥в
14 рок≥в
15 рок≥в
16 рок≥в
17 рок≥в
18 рок≥в
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
...
 

 

 

 

 

“аблиц¤ 1. 3.

“ип ≤≤≤
0 1 2 3 4 5 6 7
13 рок≥в14 рок≥в15 рок≥в16 рок≥в17 рок≥в18 рок≥в19 рок≥в

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

33

34

35

36

37

38

39

40

41

42

43

44

45

46

47

48

49

50

51

52

53

54

...      
       

–ис. 1. 4. ÷иклограми особн≥в Ѕќ-1, Ѕќ-2,Ѕќ-3.

¬≥дл≥к у таблиц¤х розпочатий з тринадц¤ти р≥чного в≥ку продовжуЇтьс¤ за висх≥дною до будь-¤кого пер≥оду житт¤, обраного кожним з читач≥в за власним бажанн¤м. “ак≥ таблиц≥ дозвол¤ють поетапно в≥дстежувати ус≥ екстремальн≥ в≥дхиленн¤ (спади та п≥дйоми) ≥ндив≥дуального б≥оакумул¤тора - нашого орган≥зму. —татистика одержана автором, показала, що у роки спад≥в чисельного значенн¤ коеф≥ц≥Їнту б≥оенергетичного наповненн¤ досл≥джуваних, за твердженн¤м цих ос≥б, у них спостер≥галис¤ розлади у родин≥, неприЇмност≥ на робот≥, песим≥стичн≥ настроњ на тривалий пер≥од, захворюванн¤ та т. п. ” роки зрослого (що в особливост≥ характерно дл¤ к≥нц¤ вирослого п≥ка граф≥ка) потенц≥алу б≥оенергетичного наповненн¤, навпаки, - в≥дбувалис¤ ¤скрав≥ позитивн≥ под≥њ: п≥двищенн¤ наслужб≥, шлюб, захист дисертац≥њ та т.п. јнтагон≥стичн≥ характеристики циклограми в один ≥ той же р≥к в≥дбивали звичайно пер≥оди взаЇмного або одностороннього охолодженн¤ партнер≥в чи друз≥в, в≥дсутн≥сть взаЇморозум≥нн¤, на¤вн≥сть розлучень тощо. ѕричому кращ≥ ¤кост≥, творч≥, утворювальн≥, спостер≥гаютьс¤ п≥д час зльоту, а найг≥рш≥ - п≥д час пад≥нн¤ характеристик. ќднак наведен≥ вище факти не Їдогмою, що це - обов'¤зковий супутник таких про¤в≥в. ћожуть мати м≥сце лише передумови до виникненн¤ цих ¤вищ ≥, не такчасто, до њхв≥дсутност≥. ÷≥каво, що у р≥зн≥ наступн≥ один за одним цикли розвитку очевидне ¤к≥сне зм≥щенн¤ про¤в≥в, зм≥на сприйн¤тт¤ под≥й особист≥стю. ѕрипускаючи на¤вн≥сть Увизначеност≥ напередФ (видозм≥нюванн¤) б≥оенерг≥њ живого орган≥зму, можна, на нашу думку, за екстремальними значенн¤ми њњ потенц≥алу прогнозувати ¤к дос¤гненн¤ суб'Їктом р≥зних ц≥лей, особистих план≥в, так ≥ доц≥льност≥ вич≥куванн¤ Удо кращих час≥вФ. «а допомогою ≥ндив≥дуальних циклограм не виключаЇтьс¤ прогнозуванн¤ народженн¤ ≥нтелектуально розвинених та здорових д≥тей певноњ стат≥. Ќеобх≥дно лише врахувати пер≥оди найб≥льш високих потенц≥ал≥в енергетичного наповненн¤ у обох або принаймн≥ у когось одного з подружж¤. Ќа граф≥ку ≤”(див. –ис. 1.5.) показали фрагмент пор≥вн¤нн¤ циклограм з житт¤двох дорослих особн≥в Ѕќ-1 та Ѕќ-2 за 1980-1995 рр.

–ис. 1.5. ѕор≥вн¤нн¤ б≥оенергетичного наповненн¤ особн≥в Ѕќ-1 та Ѕќ-2

ѕ≥д час зародку дитини у родин≥, що розгл¤даЇмо, у чолов≥ка б≥оенергетичний потенц≥ал набагато вищий ж≥ночого, через те, напевно, ≥ народивс¤ хлопчик, а не д≥вчинка. ѕопередн≥й граф≥к допоможе в≥дшукати сум≥сн≥ та несум≥сн≥ Уд≥л¤нкиФ у будь-¤к≥ пер≥оди житт¤ подружж¤. ƒуже важливо, щоб б≥льш сильний суб'Їкт у пер≥од енергетичного спаду у партнера був до нього б≥льш поблажливим. ¬ажливо в≥дзначити, що сп≥лкуванн¤ менш енергетичноњ особн≥ з особою, що маЇ висок≥ характеристики, дуже корисно дл¤ першоњ. ѕричому б≥льш сильна особист≥сть повн≥стю поновлюЇ енерг≥ю, що в≥ддала слабому ≥ндив≥ду за рахунок власних природних властивостей. –озгл¤нут≥ особливост≥ ≥ндив≥дуальних циклограм, вочевидь, не несуть у соб≥ фатал≥зму, неминучост≥.

ѕ≥д час ƒругоњ св≥товоњ в≥йни н≥мц≥ застосовували управл≥нн¤ людьми дл¤ створенн¤ пан≥ки та безладу у тилу супротивника. ѕро це згадуЇ ¬. Ўеленберг /74, —. 94/: У...приблизно 15 травн¤, ¤ одержав наступне завданн¤: разом з фах≥вц¤ми м≥н≥стерства пропаганди було необх≥дно розгорнути ¤комога б≥льш широку пропаганду проти ‘ранц≥њ, ¤ка б с≥¤ла зам≥шанн¤. Ќайб≥льш в≥рний та короткий шл¤х об≥ц¤ло рад≥о...ѕрикладом того, ¤к ми спромоглись у потр≥бному дл¤ нас напр¤мку спр¤мувати пот≥к б≥женц≥в у ѕ≥вн≥чн≥й ‘ранц≥њ, а дещо п≥зн≥ше, у район≥ ѕарижу, Ївикористанн¤ виготовленоњ нами незугарноњ на вигл¤д брошури, що м≥стила похмур≥ пророкуванн¤ середньов≥чного астролога Ќострадамуса. ÷¤ брошура розповсюджувалась пом≥жфранцузького населенн¤ через наших агент≥в, через рад≥о та скидалась з л≥так≥в. ћи обрали т≥цитати, укотрих Ќострадамус пророкував по¤ву Умашин, що вир≥кували дим та вогоньФ, котр≥ з гуркотом будуть прол≥тати над м≥стами, несучи жах та знищенн¤ людей. ¬≥д себе ми додали Упророкуванн¤Ф про те, що лише п≥вдень та п≥вденний сх≥д ‘ранц≥њ вр¤туютьс¤ в≥д цих нещасть. ѕ≥сл¤ цього, охоплен≥ пан≥кою маси б≥женц≥в зрушили у п≥дказаному нами напр¤мку. “им самим н≥мецьк≥ в≥йська одержали бажану свободу руху, тод≥ ¤к комун≥кац≥њ французьких арм≥й були парал≥зованимиФ.

“аким чином н≥мц≥ використали не лише в≥ру у над природне, але й конфл≥кт м≥ж ≥нтересами держави (у даному випадку њњ частини - арм≥њ) та людини.

—Ўј прагнуть послабити цей конфл≥кт: У¬ерховний —уд —Ўј Ї верховною та к≥нцевою ≥нстанц≥Їю у балансуванн≥ м≥ж правамигромад¤н та держави, що знаход¤тьс¤ у конфл≥кт≥. ÷ей суд граЇ найважлив≥шу роль у тлумаченн≥ ≥дей батьк≥в засновник≥в —Ўј, що в≥дбит≥ у  онституц≥њ крањни та повТ¤заних з нею документах. –обл¤чи це, суд справл¤Ї величезний вплив на щоденне житт¤ людей у багатьох сферах д≥¤льност≥Ф /75/.

«робимо висновки:
1. ¬изнанн¤ ≥ндив≥дуальних циклограм надаЇ можлив≥сть пл≥дно використовувати “ѕ  задл¤ управл≥нн¤ людиною
2. “ѕ  допомагаЇ керувати людиною за будь-¤ких умов та у будь-¤кому колектив≥.
3. ¬ ”крањн≥ держава ще не використовуЇ “ѕ  дл¤ управл≥нн¤ людиною.
4. —пец≥альн≥ служби використовували “ѕ  п≥д час проведенн¤ операц≥й ƒругоњ св≥товоњ в≥йни.
5. ¬икористанн¤ знанн¤ “ѕ  Ї надзвичайно ефективним п≥д час смути.

<<√лавна¤ ...<<  оглавлению книги ..<Ќазад..ƒалее>

     
    
     

© √еннадий ѕастернак-“аранушенко, 2003-2004. ћатериалы сайта разрешаетс¤ использовать только со ссылкой на автора. © √еннадiй ѕастернак-“аранушенко, 2003-2004. ћатерiали сайту дозвол¤Їтьс¤ використовувати тiльки iз посиланн¤м на автора.

Hosted by uCoz