Герб экономической безопасности. Авт.св. от 4.04.2002 г. №5471. Герб економiчної безпеки. Авт.св. вiд 4.04.2002 р. №5471.ЭКОНОМИЧЕСКАЯ БЕЗОПАСНОСТЬ - ЕКОНОМІЧНА БЕЗПЕКА
"П Х"
та

АКАДЕМІЯ КОНКУРЕНТНОЇ БОРОТЬБИ

ФАХОВА ОСВІТА ЗА ОДИН РІК

Я К І С Т Ь?

ВСЕ ЗАЛЕЖИТЬ ЛИШЕ ВІД ВАС...

(авторське свідоцтво від 2 . 08. 1996 р. ПА №205 )

К И Ї В - 2 0 0 3


ДЕЩО ПРО ПОЯВУ ТА УМОВИ НАВЧАННЯ

"ПтаХ".

Через зменшення державного фінансування безкоштовне отримання фахової освіти скорочується. Суворі вимоги Міністерства освіти і науки України до приватних та напівприватних учбових закладів, які воліють отримати ліцензію (право на надання фахової освіти) скорочує й цю можливість стати спеціалістом.

Водночас, життя за ринкових умов залишає людину, яка не має фахової освіти, поза межами виживання. Між тим, в Україні лише у 1998 році середні школи закінчило 400 тисяч, у 2002 році - 600 тисяч осіб. Тобто до війська пошукачів фахової освіти щорічно додаються великі загони молоді. І надія у кожного з “бійців” на підвищення власної вартості зменшується.

З іншого боку, в Україні постійно збільшується кількість вищих навчальних закладів (яких у 2003 році вже налічувалося 997) та кількість студентів (зараз їх 2,3 мільйона), що суттєво впливає на зниження якості їхніх випускників (тим більше, що сфера освіти завжди пасе задніх щодо реалізації нового).

Однак маємо пам’ятати: щось втрачаючи, людина, як правило, щось знаходить. Саме такою знахідкою і є можливість одержання фахової освіти за найновітнішою формою навчання "ПтаХ". Її інтелектуальне наповнення здійснюють досвідчені і добре підготовлені та творчо наснажені фахівці, практики і вчені, які мають великий досвід викладацької роботи та підприємницької діяльності (деякі з них мали та мають власні підприємства і знають справу не з книжок).

Наявна брошура слугуватиме дороговказом (путівником) для кожного, хто має на кінець навчання за формою "ПтаХ" закінчену середню освіту і воліє отримати фахову освіту за досить помірну ціну і у стислі терміни (навчання триває лише один рік). Якщо маєте таке бажання - читайте далі, якщо ні - припиніть читання, не марнуйте час...

Тепер, сподіваємося, залишилися лише однодумці, поєднані загальною метою і, якщо це так, тоді продовжити читання слід з уважного вивчення Змісту.

Нехай вас, шановні читачі, не бентежать досить незвичні предмети (поруч з загальновідомими), як й сама назва бажаної для вас фахової освіти: "Фахівець з конкурентної боротьби". Дійсно, такої освіти ще ніхто не отримував досі, але...Чи не зрозуміло, що вона є найбільш вчасною та найсучаснішою?!

Якщо поставитесь до справи сумлінно, рівно за рік від придбання першого навчального посібника отримаєте документ, що засвідчить вашу фахову підготовленість.

А тепер приспів час визначити, які саме предмети вивчатимуть за цей час пошукувачи.

З М І С Т

Програми для навчання за спеціальністю

"Фахівець з конкурентної боротьби"

Назва предмету

Дата виходу навчального посібника
з друку

Час вивчення, годин

1. Вступ до бізнесуСерпень - вересень 2004100
2. ПідприємництвоЖовтень 2004120
3.Управління

персоналом.

Листопад 200450
4. Бухгалтерський

облік.

Грудень 2004

140

5. Фінанси.Січень 200590
6. Податки.Лютий 200580
7. Менеджмент та

психологія.

Березень 2005110
8.Ділове

спілкування.

Квітень 200580
9. Маркетинг.Травень 200530
10. Діловодство.Червень 200550
11. Конкуренція.Липень 2005150
Р А З О М 1000

Примітка. Дати видання посібників є орієнтовними.

Треба врахувати, що правові та юридичні знання, які мають бути наданими пошукувачеві фахової освіти, вміщуватимуться безпосередньо у кожному посібнику (наприклад, закони та нормативні акти, що стосуються підприємництва, надаватимуться в посібнику "Підприємництво" - це набагато скорочує час їх пошуку, якщо виникне потреба скористатися ними).

Неупередженим поглядом кожний може оцінити, що за рік отримає знання з усіх основних предметів, які повинна знати освічена людина.

Сміливо можна порівняти наведену вище програму з програмою будь-якого учбового закладу і впевнитися у тому, що вона навіть переважає програми деяких вищих учбових закладів (за рахунок того, що відкинуто зайві предмети).

У М О В И

навчання.

Не надаємо жодних застережень: кожний вивчає предмет, викладений у відповідному посібнику самотужки. Зазначена кількість годин передбачає самоосвіту, тобто навчання без жодного втручання або допомоги з боку викладачів.

Норми враховували середній рівень підготовленості до вивчення предметів контингентом тих, що навчатимуться за новітньою формою надання фахової освіти "ПтаХ".

Кожний з посібників складатиметься за загально визначеними принципами: будується у вигляді лекцій, кожна з яких починається з переліку рекомендованої літератури, а закінчуватиметься тлумаченням фахових термінів та контрольними запитаннями для самоперевірки засвоєння матеріалу. Під час вивчення предмету, пошукувач має змогу проконтролювати себе, виконуючи надані контрольні роботи.

Складність полягає у необхідності самоконтролю під час навчання (людина, що займається бізнесом, повинна мати волю) та у своєчасному підході до відповідного рівня підготовленості (адже іспит складатиметься лише один, але на ньому пошукувачі мають відповісти на запитання авторів усіх посібників).

Натомість, переваг такої форми навчання набагато більше: - можете отримати декілька фахових освіт водночас;

- ні від кого, окрім себе, не залежите;

- розпоряджаєтеся своїм часом як вам заманеться;

- маєте змогу взагалі відмовитись від складання іспиту, що не зробить придбання посібників неприбутковим (адже матимете можливість звернутися до них у будь-який час і одержати потрібні вам консультації з найбільш пекучих проблем).

Але якщо вирішили отримати фахову освіту, найкраще самому встановити для себе режим навчання. Можна витрачати щоденно годину - три, а можна й менше. Усе залежить від того, як швидко будете засвоювати матеріал. Адже вказані терміни вивчення орієнтовні. Кожна людина по-своєму засвоює той чи інший предмет. Тому пропонуємо орієнтуватися лише на самого себе (що ж до загальної кількості годин навчання - такою є вимога міністерства освіти і науки України).

ЯК ОРГАНІЗУВАТИ САМОНАВЧАННЯ.

Першою умовою є переконання того, хто навчатиметься, у необхідності отримання фахової освіти.

Друга умова - слід приборкати власні лінощі і не давати їм змоги здолати вас через усілякі залякування та переконування: “Можна обійтися й без цього!”, “Чому вони можуть (мають) мене навчити, якщо я вже досягнув більшого за них!”, “Посібники складали люди відірвані від життя!” та таке інше. Маєте переконати себе, що йдете вірним шляхом, який визначили і обрали для себе самі.

Третя умова - повинні зробити спробу перетворити себе на дисциплінованого студента, який у визначений час будь-що сідає навчатися, а якщо з якихось причин не вивчив щось вчора, то обов'язково надолужить це сьогодні.

Та усі ми - живі люди. І перебувати цілісінький рік у такому напруженому стані нелегко. Тому, можете час від часу надавати собі перепочинок. Краще за все встановити вихідні дні у суботу або у неділю (а якщо навчання дається легко - і у суботу, і у неділю). Накресліть простий план навчання (скажімо такий, як наведено нижче) і дотримуйтесь його. Такі плани потрібно розробити для кожного предмета. Віддрукуйте кожний з них на окремому аркуші і поставте його на місце, яке постійно перед очі (наприклад, під скло “стінки”). У такий спосіб досягнете контролю навіть з боку дітей, чоловіка (дружини), батьків, що безумовно стимулюватиме вашу самоосвіту. Якщо ж таке “стимулювання” є небажаним, скажіть, що то план, наданий для контролю вашого керівника (подруги, знайомої), який (яка) просив йому (їй) допомогти.

Н А В Ч А Н Н Я

Назва
предмету
Кількість вивчення,
годин
дата
Зроблено:
перенесе-
но
 ПочатокЗакінчення 
1.Вступ до

бізнесу.

100

2.09.2004

100

10.10.2004

 
1.1.Лекція 112 2.09.200412

5.09.2004

+
1.2. Лекція 218

6.09.2004

18

12.09.2004

+
1.3. Лекція 315

13.09.2004

15

18.09.2004

 
  • 1.4. Контрольна робота №1
  • 3

    19.09.2004

    3

    19.09.2004

     
    1.5. Лекція 412

    20.09.2004

    12
    24.09.2004
     
    1.6. Лекція 515

    25.09. 2004

    15

    30.09.2004

     
    1.7. Лекція 69

    1.10.2004

    9

    3.10.2004

     
    1.8. Контрольна

    робота №2

    3

    4.10.2004

    3

    4.10.2004

     
    1.9. Лекція 79

    5.10.2004

    9

    8.10.2004

     
    1.10. Контроль на робота №34

    9.10.2004

    4

    10.10.2004

     

    Примітка. У наведеному плані днями відпочинку є неділя, а відміткою + позначається виконання завдання.

    Ця форма не є обов'язковою. Використали її лише як приклад. Бажано, щоб обрали собі форму самоконтролю за власним уподобанням. Тоді справи підуть швидше (та й звинувачувати будете лише себе самого).

    Завжди пам'ятайте, що в отриманні фахової освіти найбільше зацікавлені ви!

    ДЕЩО ПРО ВАРТІСТЬ...

    Хтось скаже, що навчальні посібники коштують забагато. Але...На їх розробку, редагування, друк, реалізацію, на утворення та оплату роботи Комісії для іспитів, на вироблення сертифікатів витрачатимуться гроші, які треба компенсувати.

    Держава воліє отримати власний зиск через стягнення податків, видавець, друкарня, розробники, члени Комісії - кожен у сьогоденні не тільки прагне, але й повинен прагнути отримати прибуток. А найголовніше, що ви все рівно не знайдете іншого способу отримати таку дешеву та таку багато грану освіту.

    Порівняйте ваші витрати з витратами тих, що навчаються в учбових закладах (лише з тими, що сплачують на підставі Статуту навчального закладу 800-1200 доларів США на рік, не згадуємо вже про всі інші). І зрозумієте, що вам насправді поталанило: отримуєте новітню фахову освіту за маленьку платню!

    З А К І Н Ч Е Н Н Я

    навчання та одержання документу.

    Той, хто купуватиме посібники, отримає одноразове право на безоплатне складання іспиту. Закінчивши вивчення усіх предметів, що передбачені Програмою, має надіслати до Київського економічного інституту менеджменту (03057, м. Київ, вул. Смоленська, 31/33, телефон: 456-88-02) заяву про бажання та готовність скласти іспит з обов'язковим визначенням зручної для нього дати проведення. Якщо не одержить зворотного повідомлення про іншу дату, приїжджає за зазначеною адресою і привозить з собою усі посібники (адже право на іспит має лише той, хто придбав і вивчив усі посібники цієї серії!). Можна попередньо зателефонувати, щоб визнати о якій саме годині він особисто складатимете іспит. У разі невдалої спроби скласти іспит, матиме можливість її повторити, але вже за певну платню. Втретє складання іспиту дозволяється лише у порядку виключення.

    Хто успішно складе іспит, отримає документ про одержану фахову освіту у той же день по закінченню іспиту.

    Бажаємо вам успіхів!

    Г Р А Ф І К

    складання іспиту особами,

    що навчилися за формою

    “П та Х”

    МісяцьЧ и с л а
     2 0 0 5 рік
    Вересень1,2,3,4,5,6,8,9,10,11,12,13,15,16,17,18,19,20,22,23,24,25, 26,27,29,30,31
    Жовтень1,2,3,5,6,7,8,9,10,12,13,14,15,16,17,19,20,21,22,23,24,26, 27,28,29,30

    Примітка. Наведені дати - умовні. Склад Комісії - 3 чоловіка, складів Комісії - 5.

    <<Главная

         
        
         

    © Геннадий Пастернак-Таранушенко, 2003-2004. Материалы сайта разрешается использовать только со ссылкой на автора. © Геннадiй Пастернак-Таранушенко, 2003-2004. Матерiали сайту дозволяється використовувати тiльки iз посиланням на автора.

    Hosted by uCoz